TOKAT BELEDİYE BAŞKANINDAN MEMNUN MUSUNUZ?

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
TOKAT BELEDİYE BAŞKANINDAN MEMNUN MUSUNUZ?
Anket

TOKAT BELEDİYE BAŞKANINDAN MEMNUN MUSUNUZ?

Anket Sonuçları

SeçeneklerOyYüzde
EVET55141.2
HAYIR78658.8

TOKAT BELEDİYE BAŞKANINDAN MEMNUN MUSUNUZ?

Anahtar Kelimeler:
  • 1
    SEVDİM
  • 1
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
'İNTERNET YASASI GÜÇ KATAR'Önceki Haber

'İNTERNET YASASI GÜÇ KATAR'

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NDEN MEYVE ÜRETİCİSİNE DESTEKSonraki Haber

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NDEN MEYVE ÜRETİCİ...

Haber Yorumları

  • ferhat21-07-2020 15:56

    niksar da afat oldu cifci perişan bunu dikkate alınmadı

  • Halil21-07-2020 15:05

    Bizim milletimiz nankör başkan insan ayırt etmeden yardımını esirgemedi her kim nankörlük ediyorsa allah sorar

  • Sny21-07-2020 13:43

    Bu adama laf edip beğenmeyen de yanı ne biliyim ????

  • Ahmet21-07-2020 13:26

    Neden bu yeni hayat evlerindeki madurların yanında olmayıp Koop yönetiminin yanında yer alıyor? Allah aşkına kentsel dönüşüm deyip milleti dolandıran Koop yönetimine bir el atmanızı istiyorum

  • KÜBRA21-07-2020 12:59

    Gelmis gecmis en iyi baskan.Tokat i Tokat yaptı yapmayada devam ediyor. hizmet vermenin derdinde.tokat 'ta elini sıkmadıgı derdini dinlemediği kimse kalmadı.daha napacak bu kadar nankör olmayın arkadaşlar.sosyal medyadan takip edip görebilirsiniz.

  • Nesrin öz21-07-2020 08:53

    Karşımda dökülen ve uçan bir ev var bunun için Belediyemize defalarca başvuru yaptık Bizlerde Muhtarimizda YOLDUN GEÇENLERİN VE ÇOCUKLARIMIZIN KAFASINA DÖKÜLÜYO EV Ama Belediyemiz hiç ilgilenmedi sonuç aynı bir değişiklik yok Şimdi sizce ben bu ankete EVET MI YAZMALIYIM YOKSA HAYIR MI?

  • Mehmet karakuzu21-07-2020 05:19

    Teşekkür ediyorum,başarılar diliyorum.

  • Sadettin21-07-2020 03:48

    Adam çalışıyor hakkını vermek lazm

  • Ulaş20-07-2020 23:53

    Ben bedestenlioğlu mahallesinde ikamet eden bir vatandaşınızım,daha bu sene yeni yapılan bir yol şu günlerde eski hâlini hatırlatmıyor değil,alt yapı sıkıntısı çok büyük özellikle internet alt yapısı başkanımızdan 2 dilek dileme hakkımız olsaydı eğer, 1. yolların daha iyi yapılmasını ve kesinlikle belediye izinsiz çalışılmamasını 2. Olarakda internet alt yapısına çözüm bulmaları olurdu sevgilerle,kolay gelsin

  • Serdar20-07-2020 23:46

    Biz senden başkanım siz bizden memnun musunuz ?

  • Lütfiye20-07-2020 14:11

    Akdeğirmən mahallesine park istiyoruz durmadan karşı yaka bölgesine çalışma ve düzen yapılıyo şehrin şehir kısmı karşı yaka köy kısmı da çarşı tarafı oldu akdeğirmen mahallesıne aş evinin üzerine kapatmak için branda yapılacağına park yapılsın hem aş evinin üzeri kapanmış hemde mahalle nin çocukları için bişey yapılmış olunur